środa, 26 lutego 2014

Inna odsłona

Witam ;) w dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać efekty pracy Kaji czyli naszą sesję. Oczywiście nie pokaże wszystkich zdjęć,ponieważ jest ich 101 haha. Tego dnia było naprawdę gorąco,więc wybrałyśmy coś w letnim stylu. Założylam jasne jeansowe krótkie spodenki,do tego pomarańczową luźniejszą bluzę (lub ewentualnie można mówić,że to sweterek),do tego czarne rajtuzy,moje ukochane buty(z ccc za 79,99zł). Jeśli chodzi o fryzurę,bo poprostu rozczesałam włosy i nałożyłam odżywkę. Usta pomalowane szminką mojego fotografa-odcień czerwony. Nasza sesja odbyła się w paru miejscach,żeby nie było nudno. Na początku byłyśmy w parku niedaleko łabędzi. Następnie poszłysmy koło galerii do parku. Później poszłysmy pod pkp a potem weszłyśmy do środka,następnie w podziemia. Po skończonej sesji jeszcze chwilkę pogadałyśmy i Kaja odprowadziła mnie do galerii,bo musiałam iść kupić kebaba. Potem się pożegnałyśmy i poszłam na pks bo trzeba było jakoś wrócić do Kraśnika. Następny post będzie o tym o co mnie prosiliście,czyli o kosmetykach,żelach,dezodorantach itp.jakich używam. Dozobaczenia wkrótce!;) Łapcie parę fotek a ostatnia to moja ulubiona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz