niedziela, 28 grudnia 2014

Przyszła zima!


Hej kochani! Chcę was bardzo przeprosić ze tak długo mnie tu nie było. Niestety miałam trochę problemów i także nie miałam czasu. Skupilam się na nauce. Bardzo przepraszam. Mam nadzieję że znajde więcej czasu na posty.
Dziś miałam dość fajny dzień. Z rana spotkałam się z przyjaciółką i poszlysmy na zakupy z których jesteśmy zadowolone! Potem spotkałam się z Magda, która robiła mi tipsy. Wyszły naprawdę świetnie wiec polecam Madzie! potem poszlysmy na zdjęcia, które nam się bardzo podobają. Pogoda jak pogoda, niestety bardzo zimno, jednak dalysmy radę. Potem przyjechał mój chłopak z którym Magda zrobiła mi parę ujęć i udałam się w miasto. Teraz pokaże wam efekty naszej sesji Jeśli ktoś nie był jeszcze z nią na sesji, musicie się udać




















fot. Magda Poznańska

1 komentarz: