sobota, 30 sierpnia 2014

Magiczne miejsce

Cześć kochani!  ;)
     Tak więc czas wakacji dobiega końca, ostatni "weekend". Nie jestem zadowolona z sierpniowej pogody no ale bawiłam się świetnie. W poniedziałek rozpoczęcie roku mam na godzinę 9, trochę się stresuje. Nowa szkoła  nowi ludzie, nowi nauczyciele ale mam nadzieję że będzie dobrze.
Wracam szybciutko do posta. W piątek zadzwoniła do mnie Anetka i zapytała czy chcę do niej przyjechać i zostać na noc. Szybko zadzwoniłam do mamy i godzinę później jechalam do niej. Zjadlysmy, przebrałyśmy się i pojechałyśmy do Nowogrodźca i trochę piechotą i...doszłyśmy w piękne miejsce. Nigdy nie widziałam piękniejszego miejsca naprawdę. Woda była na początku zimna ale po chwili było w niej ciepło. Była świetna zabawa, moim zdaniem również cudowne efekty. Zdjęcia robiła mi Aneta Bujak i były robione na Kaolinie. A teraz zapraszam na kilka zdjęć. Znajdą się tu nawet selfie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz