sobota, 19 kwietnia 2014

Cieplutko

Siemanko ;) ostatnio była cudowna pogoda,byłam wtedy z babcią na cmentarzu. Wiecie już jutro święta,a mój dziadek niestety nie żyje i nie spędzi ich z nami,dlatego postanowiłam do niego pojechać i w jakiś sposób mu to wynagrodzić. Poszłyśmy później z moją kochaną babcią na zakupy,wróciłyśmy i poszłam do koleżanki wyjaśnić sobie parę spraw. Kiedy skończyłyśmy to Aneta spytała 'Ej mogę Ci porobić parę zdjęć i dodałabyś je na bloga?' , oczywiście zgodziłam się i porobiłyśmy parę zdjęć. Bardzo tęsknie za Madzią,mam nadzieję że bidulka wyzdrowieje szybko i pójdziemy na fotki. Pokaże wam efekty zdjęć z Anetą. Miłego oglądania ;)
A na koniec dodam,że też bawiłam się w fotografa i zrobiłam parę zdjeć Anecie,pokaże wam jedno bo to wyszło najlepiej haha.

4 komentarze: