sobota, 12 kwietnia 2014

Good day

Witam was serdecznie po dłuższej przerwie :) trochę mnie tu nie było i jakiś czas nie dodawałam postów,jednakże zauważyłam,że sporo osób wchodziło aktywnie non stop sprawdzając czy jest nowy post. Zdjęcia z piątku,moim zdaniem wykonane jak zawsze rewelacyjnie i z wielką pasją.To co Magda tworzy,to sztuka,widać,że robi to z przyjemnością. Zaczęłyśmy już myśleć nad kolejnymi zdjęciami i mamy wiele fajnych pomysłów i za niedługo któryś zrealizujemy:) Pewnie zauważyliście,że coś tu się zmieniło. Magda pomogła mi zmienić wygląd bloga,żeby nie wyglądal nudnie,nadała mu czegoś wyjątkowego,za co bardzo jej dziękuję. Na początku pogoda była taka sobie,pózniej troszkę padało - ale na szczęście mój kochany fotograf miał parasol i udało nam się także to wykorzystać do zdjęć. Nie będę was zanudzać tutaj pisaniem. A teraz zapraszam na fotki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz