czwartek, 21 sierpnia 2014

Poranny spontan :)

Witam kochani ! W ostatnim czasie nie dopisywała zbytnio pogoda, niestety dużo się nie poprawiło. Chociaż dzisiaj nie jest wcale zimno, ale wczoraj okropny wiatr! Trochę jestem zawiedziona tymi wakacjami, może nie samymi wakacjami a pogodą. Za niedługo szkoła, latanie, kupowanie ostatnich rzeczy bo wszystko prawie już na szczęście mam:) Teraz od września czeka mnie nowa szkoła, nowi ludzie, nowe przygody haha. Liczę że wszystko będzie super. Co do bloga będę starała się dodawać posty jak tylko to będzie możliwe. I na wakacjach z Madzią mamy zamiar zrealizować jeszcze pewną sesję także czekajcie na następną notkę! Stylizację, którą ukaże Wam na zdjęciach jest jedną z moich ulubionych. Legginsy są dla mnie najwygodniejsze i uwielbiam w nich chodzić. Luźniejsza koszulka oraz przewiewna koszula przyjaciółki haha! Do tego zwykle, proste air maxy , które są moimi ulubionymi i najwygodniejszymi dla mnie butami:)
Wracając do tego postu. Sesja była spontaniczna, niedaleko. Można powiedzieć chwilowa sesja haha bo trwała 15 minut jednak bardzo podobają mi się zdjęcia. Magda ma nowy obiektyw i świetnie sobie z nim radzi, naprawdę. Koniec zanudzania haha oglądajcie zdjęcia. Mam nadzieję że wam się spodobają


































'



Koszulka -sinsay 
legginsy- h&m 
koszula- dorwana z szafy przyjaciółki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz