piątek, 7 marca 2014

Dzień Kobiet

Hej ;) bardzo was przepraszam,ze musieliście czekać aż 5 dni na kolejnego posta. Niestety od paru dni mam trochę doła i słabo chciało mi się pisać,przepraszam. Dobra nie bede was meczyc moimi problemami. Nie wiedzialam o czym napisac dzisiejszego posta. Jutro dzien kobiet wiec pomyslalam,ze dobry pomysl,zeby o tym napisac.

8 marca - dzien kobiet. Dla jednych dziewczyn to zwykly dzien,a dla innych to wyjatkowy dzien. Niektore dziewczyny czekaja na swoich chlopakow i licza na mile chwile spedzone razem i to,zeby chlopak o niej pamietal. Jest wiele sposob na mile spedzony dzien kobiet. Chlopacy moga zaprosic dziewczyne do kina,kawiarni,na lodowisko,na basen albo chociaz na romantyczny spacer. Ale mysle,ze wiekszosci dziewczyn wystarczy sama obecnosc chlopaka i tyle. Zauwazylam,ze w ten dzien chlopacy kupuja dziewczynom kwiaty - najczesciej sa to tulipany i roze. Najczesciej spotykam sie z tym,ze chlopak jakiejs dziewczynie kupuje kwiatki lub czekoladki. Ja bardzo doceniam jesli chlopak zrobi cos od siebie. Jesli chce cos kupic,to jego wybor ja go do niczego nie zmuszam. Ale uwielbiam kiedy chlopak usiadzie i zrobi jakas mila kartke. Podziwiam chlopakow,ktorzy zapraszaja dziewczyny do siebie i im cos gotuja haha kucharze. Co tu duzo pisac,chlopacy mam nadzieje,ze nie zawiedziecie swoich dziewczyn. A wam dziewczyny zycze mile spedzonego dnia kobiet <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz