czwartek, 13 marca 2014

Stylizacje

Hej ;) sorry za nieregularne posty. Teraz beda raz-dwa razy w tygodniu ze wzgledu na to,ze mam sporo nauki i znajomych i pomagac rodzinie trzeba troche,takze nie daje rady. Dzisiaj mialam isc na sesje ale nic nie wyszlo niestety. Dlatego wlasnie dzisiaj nie bedzie zadnych moich nowych zdjec. Siedzialam troche na necie i znalazlam kilka stylowek letnich ktore mi sie bardzo podobaja i wam je pokaze.
Hm..mysle,ze w sobote/niedziele dodam jakiegos posta,ale nic n obiecuje bo nie chce zebyscie sie na mnie zawiedli. Zobaczymy jak bedzie z czasem i czy dam rade isc na sesje. Jak tam idzie wam w szkole? Mi ostatnio srednio,ale bywalo gorzej haha :)
Jesli chodzi o dzisiejszy dzien to szkola,nauka,znajomi,kosciol i tyle :) Dzisiaj juz czwartek a jutro piatek piateczej piatunio czyli zaczynamy weekendzik. Ciekawe jak minie mi ten weekend,mysle ze dobrze oczywiscie nic nie planuje bo wole spontany,bo rzadko cos wychodzi jak duzo planuje.
Dobra koncze bo jestem zmeczona i ide spac. Macie tu kilka stylizacji,ktore znalazlam na internecie i mnie zainteresowaly. Dobranoc. Milego czytania i dziekuje za czytanie mojego bloga,jestescie najlepsi!:*

Ps bardzo mi sie podoba ten kolor wlosow na ostatnim zdjeciu,stylizacja troche mniej ale tez jest okey:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz