niedziela, 23 marca 2014

Moja stylizacja

Hej ;) w dzisiejszym poscie chcialabym wam ukazac efekty mojej sesji z najlepszym fotografem. Jest ona niepowtarzalna,najlepiej mi sie z nia współpracuje,no i co tu duzo mowic,jest poprostu najlepsza. W dzisiejszym poscie postaram sie pokazac wam stylizacje jaka wybralam na ta sesje w tak dosc cieply lecz pochmurny dzien.Na szczescie z Magda mialysmy troche szczescia,bo wyszlo slonce i na szczescie nie padal deszcz.Zdjecia zostaly wykonane naprawde moim zdaniem rewelacyjnie.Nizej podam wam kto wykonal zdjecia.A teraz zapraszam do milego mam nadzieje ogladania stylizacji.Nie bede sie rozpisywac,bo chce wam poprostu pokazac efekty.I jeszcze raz podziekowac,ze tak licznie odwiedzacie mojego bloga.Dziekuje:*

Moja współpraca jest z Magdą Poznańską,tutaj jej facebook: https://www.facebook.com/magda.poznanska.3?ref=ts&fref=ts

2 komentarze: