sobota, 1 marca 2014

Kosmetyki część l

Hej ;) tak jak obiecałam dziś post o kosmetykach. Jest jeden mały problem,nie mam zdjęć wszystkich moich kosmetyków,bo jestem u babci w Bolesławcu,a resztę moich kosmetyków czyli żeli pod prysznic,odżywki,kremów. Dlatego postanowiłam,że w tym poście pokaże wam poprostu jakich kosmetyków używam do makijażu,a jeśli będę w Kraśniku to wtedy dodam post kontynuujący tą część,czyli post o kosmetykach będzie podzielony na dwie części. W dzisiejszej pierwszej części mamy:
*krem(puder) czyli lekki podkład BB
*eyliner (zwykły,czarny)
*tusz do rzęs z RIMMEL (w ROSSMANN o ile się nie myle to około 16 zł,ale nie pamiętam dokładnie)
*kredka do oczu z RIMMEL (także znajdziecie ją w ROSSMANN ale nie wiem za ile,bo tusz+kredke dostałam w prezencie)

W jaki sposób się maluje,czyli kolejne etapy:
*na początku biorę odrobinkę kremu BB
*rozsmarowuje go na całej twarzy(ale w naprawdę małej ilości)
*następnie biorę eyliner i robię kreski
*potem maluję rzęsy
*od czasu do czasu kredką maluję pod oczami dla ładnego efektu(ale ostatnio praktycznie wcale tego nie robię)
*potem ewentualnie na sam koniec na usta nakładam błyszczyk lub szminkę i tyle ;)

Myślę,że w tej części o kosmetykach to tyle. Jeśli chodzi o następny post to nie mam jeszcze pomysłu o czym może być,jeśli macie jakieś pomysły piszcie na fejsie,na asku lub cokolwiek błagam. Dziękuję za obecność na moim blogu. A teraz proszę,niżej macie zdjęcia opisanych kosmetyków+parę zdjęć z sesji z Anetą i Natalą. Życzę miłego oglądania,pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz