środa, 26 marca 2014

Praca przed obiektywem

HEJ;) Dzisiaj dalsza czesc mojego postu.Między innymi chodzi mi o to,że ostatni post był o stylizacjii z sesji z Madziś,a dziś będzie nasza praca w sensie moje zdjęcia,na których jest widoczna już twarz,czyli można powiedzieć,że sklejam posta w całość.Podzieliłam go na dwie części,ze względu na to,że nie chciałam ostatnio dodawać tak dużo zdjęć,więc podzieliłam jedną sesję na dwa posty.Mam nadzieje,zr podobają wam się moje posty i liczę na kolejne tak liczne odwiedziny ns nim!Jestescir niesamowici naprawde.Jestem pozytywnie zaskoczona,że tyle osób go czyta i liczę,że będzie jeszcze więcej:) Dzisiejszy dzień całkiem dobry,spokojny.Trochę pomagałam babci,bo posprzątałam u niej.Wróciłam do domku i uczyłam się z katechizmu dla bierzmowanych,ponieważ jutro mam egzamin do bierzmowa.Nie ukrywam,że się boję trochę,ale myślę,że dam radę.Trzymajcir kciuki.A teraz uciekam oglądam film z mamą,a was zapraszam do oglądania zdjęć,wykonanych przez Moją Kochaną Madzię:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz